آخرین اخبار
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
بازدید:۱۱۲۳
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فضای تیم استقلال خوب بود و من خیلی تعجب کردم. با چیزی که در رسانه‌ها می دیدم متفاوت بود.
کد خبر : ۳۰۰۵۸

حضور بهتاش فریبا یک از چهره های مطرح و استقلالی در محل تمرین این تیم و انتشار تصویر وی در کنار علی خطیر سرپرست این باشگاه، شایعاتی مبنی بر همکاری او با آبی ها را به دنبال داشت؛ موضوعی که وی آن را تکذیب می کند.

 


 

بهتاش فریبا درباره این حضور پر حرف و حدیث گفت: من باشگاه استقلال نبودم، سر تمرین بودم. یک هفته بود قرار گذاشته بودیم با چند تن از پیشکسوتان مثبت اندیش که برویم سر تمرین بچه ها و با آنها صحبت کنیم و روحیه بدهیم. با کادر فنی هم هماهنگ بودیم. می خواستیم نزدیک مسابقات برویم. یک مرتبه بازی ها عقب افتاد و چون مقداری مشغله داشتم تنهایی رفتم و گفتند آقای خطیر هم اینجا است و ایشان را هم دیدم.

وی افزود: در کمپ مرحوم حجازی جاهایی را درست کرده بودند که ندیده بودم. شاید عده ای حس کردند من به باشگاه رفتم. نشستیم و حرف زدیم و بعد مربیان اسپانیایی آمدند. اینکه گفته شده قرار است پستی بگیرم شایعه است. آخر الان چه وقت همکاری است؟ قبلا به بنده پیشنهاد همکاری داده بودند که قبول نکردم. زمان آقای آجورلو پیشنهاد شد و من نرفتم. بعدها با آقای حجت کریمی صحبت کردم گفت من در زمان آقای آجورلو بودم و دیدم شما پیشنهاد همکاری را قبول نکردید.

فریبا درباره فضای تیم استقلال گفت: فضای تیم خیلی خوب بود و من خیلی تعجب کردم. با چیزی که در رسانه ها می دیدم متفاوت بود. شاید یک دلیلش پرداخت پول به بازیکنان بود. بچه ها روحیه خوبی داشتند. تمرین شاداب بود. به نظر من تیم خوبی دارند و امیدوار شدم. آنجا با مربیان اسپانیایی و بازیکن عراقی حرف زدیم و بعد با نکونام درددل کردیم.

وی گفت: داستان استقلال و مبارزه با تیم های دیگر یک جنگ نابرابر است. سه تیم در ایران هر کاری خواستند کردند و کسی هم نگفت چرا. سپاهان سه تا تیم دارد. پرسپولیس و تراکتور هم دو تیم دارند. یعنی از نظر بازیکن از کامل هم کامل تر هستند. البته بحث فوتبال قابل پیش بینی نیست. چه کسی فکر می کرد سپاهان پارسال قهرمان نشود؟ یک بازی با ملوان توپ هایشان نرفت در دروازه و قهرمانی را دادند. تیم استقلال خوب است. همین روزها مهاجم خارجی درجه یک می گیرند که از نان شب هم واجب تر است. نمی دانم ملیتش از کجا است ولی گفتند قطعی شده. به نظر من تیم در اکثر نقاط خوب است. در تمرین اخیر اگر چشم نزنم سبحان خاقانی را سرحال دیدم. هیچکدام از بچه های استقلال مثل او ضربه به توپ نمی زدند.

فریبا در پایان ادامه پیرامون وقفه لیگ گفت: امیدواریم دیگر این اتفاق نیفتد. سالی که نکوست از بهارش پیداست. این وقفه برای لیگ ما خوب نبود.امیدوارم صاحب یک لیگ بدون تنش و زیبا بشویم. مثل همه جای دنیا. فعلا قضاوت زود است و باید یک ذره برویم جلو تا سطح مسابقات مشخص شود فقط یک سوال دارم: الان سقف قراردادها را کدام تیم رعایت کرده است؟ این هم در ادامه مشخص می شود و فعلا باید صبر کنیم.

منبع: اطلاعات آنلاین

انتهای پیام/21113

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها